Nazywam się Paweł Pilarczyk 

Pomagam poruszać się w świecie finansów i biznesu. Usprawniam działanie i rozwój firm.

Cieszę się że chcesz przejąć kontrolę nad kierunkiem i tempem rozwoju swojej firmy! 

Ilekroć współpracuję z firmami, najpierw przyglądam się ich modelowi biznesowemu. 

Sprawdzam, co działa, co wymaga usprawnienia, ponieważ (mówiąc kolokwialnie) “jeśli wiadro, w którym nosimy wodę, ma dziury, to wypłynie z niego każda ilość wody”…

Jestem praktykiem, który ciągu kilku lat zbudował od zera jednostkę, generującą milionowe przychody.

Obecnie prowadzę własną firmę doradczą. Jestem również konsultantem w międzynarodowej firmie doradczej Guidepoint. Więcej informacji na mój temat znajdziesz tutaj i tutaj.

“Nie mów mi, co potrafisz. Pokaż mi, jakie masz wyniki, a ja Ci powiem, co potrafisz”.

Kluczowe obszary twojego biznesu!

Aby firma funkcjonowała prawidłowo, trzeba zadbać o wszystkie 4 obszary, które odgrywają kluczową rolę w jej działaniu i rozwoju. Są to:

LUDZIE,

SPRZEDAŻ,

MARKETING,

FINANSE.

Zakres konsultacji biznesowych

Decydując się na współpracę ze mną, korzystasz z mojej wiedzy i doświadczenia w 4 wymienionych obszarach w następującym zakresie:

LUDZIE

1. Rekrutacja, zatrudnienie i wdrażanie pracowników,

2. Metody i style zarządzania dopasowane do etapów rozwoju kompetencji pracownika,

3. Zwiększanie jakości i wydajności pracy zespołu dzięki stosowaniu coachingowego stylu zarządzania,

4. Planowanie, organizowanie, delegowanie i kontrolowanie pracy pracowników,

5. Zasady budowania efektywnego zespołu,

  • Cele,
  • Wartości, 
  • Zaangażowanie, 
  • Odpowiedzialność.

SPRZEDAŻ

1. Przygotowanie do procesu sprzedażowego

  • Prospecting grupy docelowej,
  • Problemy i fakty w procesie sprzedażowym,
  • Korzyści i emocje w procesie sprzedaży,
  • ROI oraz budowanie wartości produktu/ usługi,
  • Raporting Sprzedawca – Klient.

2. Kluczowe etapy procesu sprzedaży direct

  • Badanie potrzeb,
  • Prezentacja oferty,
  • Zamknięcie sprzedaży,
  • Uszczelnianie procesu sprzedażowego (technika follow-up w długim i krótkim cyklu sprzedażowym).

3. Współpraca z Klientem po realizacji pierwszej transakcji

  • Cross-sell, 
  • Up-sell,
  • Relacja posprzedażowa z Klientem.

4. Jakość obsługi i serwisu Klienta

  • Narzędzia pomiaru osiąganych wyników.

5. Strategiczne Zarządzanie Procesem Sprzedażowym 

  • Metody ustalenia celów sprzedażowych,
  • Określenie strategii ich osiągnięcia,
  • Upływ czasu i pomiar realizacji wyników,
  • Narzędzia sterowania osiąganymi wynikami.

MARKETING

1. Nowoczesne narzędzia marketingowe, wspierające rozwój biznesu:

  • Realizacja różnych celów biznesowych,
  • Realizacja celów na różnych etapach rozwoju danego biznesu,
  • Strategia mixchanel.

2. Nowoczesne metody badania popytu na produkt/usługę

  • Statystyki grup odbiorców,
  • Monitoring Internetu,
  • Google trends,
  • Presale,
  • Grupy.

3. Sposoby i metody docierania do grup docelowych Klientów

  • Zasady i kryteria stosowania targetowania.

4. Rodzaje kampanii i formatów reklamowych 

  • Zasady i kryteria ich wykorzystywania.

5. Podstawowe wskaźniki skuteczności kampanii reklamowej 

FINANSE

1. Analiza bieżących wyników finansowych firmy

  • Bilans, 
  • rachunek zysków i strat, 
  • cash flow.

2. Analiza kluczowych wskaźników efektywności działania biznesu

  • Struktura osiąganych przychodów,
  • Dynamika generowania przychodów,
  • Rentowność ze sprzedaży,
  • Wydajność modelu biznesowego.

3. Dobór źródeł i formy finansowania:

4. Koszt pozyskania Klienta w biznesie

5. Przychody a wydajność modelu biznesowego

  • Korelacja wzrostu przychodów z wydajnością poszczególnych elementów modelu biznesowego.

konsultacje biznesowe Paweł Pilarczyk

Jak wygląda konsultacja biznesowa krok po kroku? 

  1. Pierwsza nasza rozmowa trwa do 30 minut i jest bezpłatna! Jak się przekonasz, że jestem w stanie Ci pomóc, umawiamy się na konsultację płatną.
  2. Kolejną rozmowę zamawiasz, wypełniając formularz kontaktowy, wysyłasz do mnie maila na adres jakfinansowac@gmail.com, lub rezerwujesz termin w moim kalendarzu na Facebooku,
  3. W składanym zamówieniu podajesz dane, na jakie wystawiam dla Ciebie fakturę proforma,
  4. W ciągu 48 godzin wysyłam Ci maila z kilkoma pytaniami do wypełnienia i odesłania (żeby bardziej szczegółowo poznać problemy, z jakimi się do mnie zwracasz) oraz fakturę proforma,
  5. Po otrzymaniu wpłaty na konto potwierdzam zarezerwowany przez Ciebie termin lub wspólnie ustalamy inny termin konsultacji,
  6. Sesja konsultacji odbywa się za pomocą komunikatorów Skype, Team Viewer lub przez telefon (czas trwania: 60 minut).

Jakiej inwestycji w rozwój własnej firmy dokonujesz?

Live 60 min 250 zł /netto

60 minut rozmowy Skype / Team Viewer/ Telefon

Spotkanie do 3 godzin/ 600 zł netto

Spotkanie na żywo do 3 godzin

Całodzienne spotkanie/ 1500 zł netto

Cały dzień spędzam w Twojej Firmie